Aprén amb l’arxiu!, és un projecte pedagògic en línia per treballar amb els fons de l’Arxiu del Port de Tarragona, amb la voluntat de donar-los a conèixer, oferint un recurs educatiu permanent per a explorar-los de manera rigorosa, lúdica i creativa, fent costat als educadors i educad
Taller fotogràfic realitzat amb un grup d’alumnes del Saint Nicholas School, seguint les dinàmiques del projecte FOTOSEQÜÈNCIES als instituts a l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona, que ens ha permès un cop més compartir amb l’alumnat quina és la funció de l’AFB, els seus objectius i les d
Taller fotogràfic realitzat amb un grup d’alumnes de l’Institut Verdaguer, seguint les dinàmiques del projecte FOTOSEQÜÈNCIES als instituts a l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona, que ens ha permès un cop més compartir amb l’alumnat quina és la funció de l’AFB, els
Taller fotogràfic realitzat amb un grup d’alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior Fotografia de l’EASD Serra i Abella, seguint les dinàmiques del projecte FOTOSEQÜÈNCIES als instituts amb l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona, que ens ha permès un cop més ensenyar quin
Taller fotogràfic realitzat amb un grup de 18 alumnes de 3r d’ESO de Cultura Visual a l’INS Miquel Tarradell, seguint la dinàmica i el concepte de treball genèric del projecte FOTOSEQÜÈNCIES als instituts amb l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona, que ens ha permès un cop més ensenyar
Objectes i mirades és una mostra fotogràfica que celebra el programa educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera amb l’Escola Pau Sans de l’Hospitalet i la Fundació Joan Miró, que recull la feina feta amb l’Escola Pau Sans de l’Hospitalet, en col·laboració amb l’equip de mestres i el
El Programa Àuria és un projecte del Departament de Cultura que vol apropar el patrimoni cultural a adolescents i joves per mitjà de l’experimentació amb les disciplines artístiques. La nostra proposta pedagògica experiencial és ÀURIA·FOTOGRAFIA. Mirades al patrimoni, un projecte que
Trossos de dones és un projecte fotogràfic dissenyat per treballar la identitat femenina i la recuperació de la seva memòria en l’entorn rural, donant-li més presència i visibilitat per mitjà de la fotografia i la narrativa visual, que conceptualment remet de forma directa al t
Proposta interdisciplinària de treball fotogràfic amb l’alumnat de 3r d’ESO en col·laboració amb el cos docent de l’Institut d’Altafulla, que ha dinamitzat algunes activitats, per tal que resti com a projecte de centre a desenvolupar de forma autònoma en pròxim
Projecte educatiu realitzat per al Museu d’Història de Catalunya, que s’incorporarà aviat en la seva oferta educativa virtual dins d‘El museu a l’aula, en el qual hem dissenyat: el Programa Educatiu, el Dossier de recursos pedagògics per a mestres, les Galeries